Wednesday 12 September 2012

SAM .

someone who has helps me a lot when aku ade problem . susah nak percaya yang kami dah ta rapat . maksud aku , die da ta rapat dengan aku , amir dan yana . kite org rapat before this , ehem .. tapi since aku dah ade someone dye semakin menjauh , tanak join kami dahh . huhuhu sedih sangat! bukan apee , sbb actually die sangat penting tau dalam hubungan ni . he's so sweet, comel jeh pendek2 and one more thing dye sgt kecoh! fun kod , klau die ade die lah yang selalu jadi kawan bertekak aku :) rindunnye mase tuh . tapi semua tuh aku rase kejapp jeh , why ? its all my fault , yelahh abaikan perasaan dye as a brother and someone who is important in our life . arhh damn! aku merosakkan suasana . now , we lost a big taiko :( sedih . sedih . I WANT HIM BACK! aku pun tatau bile lagii boleh hang out dengan die , aku rindu nak bergaduh dengan die , now aku tengah serabut fikir pasal nak kawin pulakk . arghh! aku dah boleh jadi gilee dah ni . aku xpuas enjoyy lagii . hmm , kalau aku dah kawin konfemm aku dah ta dapat nak have fun ngan bff aku ni . i miss them a lot! lamee xjumpeee , lagilagi sam . he's rite now belong's to someone else :( patut lah dah ta heran kat kami ni . its okeyy , kami sume paham . photogrpher kan? suresure busyy punyee . sigh-
p/s : sam aku mintak maaf , aku ta dapat jadi kawan sempurna untuk kau . imy !

No comments:

Post a Comment