Friday 21 September 2012

:') he's not my old sam anymore

he's no longer with us :') and its a reality . sorry untuk mama sebab dah hilangkan anak angkat lelaki mama yang sorang nih . kami (aku,yana,amir) tak penah mintak apeape dari die actually . kami cuma mahukan MASA dari die yang skang ni sgt BZ . bukan tanak percaye dye BZ (mmg xcye pun!) tapii dye lebih kepada mengelak dari kiteorang , even dye selalu nafikan aku still tak leh nak percayee . sorry SAM sebab aku terasa dengan kau , tapi for now memang aku sebenarnyee da ilang rase mcm nak jumpe kau . mungkin sebab kau dah selalu mungkir janji dengan aku :) aku tanak bersikap kejam dengan kau . sebab kau dah banyak tolong aku , family aku , kawan2 aku . tapi seriously aku memang dah rasa aku dah lost kau . lost kawan yang happening giler . aku dok perlis nih pun tak sempat ag nak jumpe kawan bergaduh mcm kau ni . aku even jauh aku tak penah lupee kau kan ? slalu nk ajak jumpe bile balik perak . tapii kau langsung tanak prepare mase untuk aku , untuk yana , untuk amir =( sedih bile kau wat cmtuh . tapi demi keselesaan kau , OK aku cube paham situasi :') tapii sorry SAM if lepas ni aku ta dapat jumpe kau dah . and aku yakin kau takkan hairan sikit pun . sebab i'm not that important to youu :) sam , aku harap kau happy dengan life kau . aku bukan bff kau kan , kalau yee pun mungkin duludulu jehh . hm , long long sigh ...... really frustrated ! thanks for being my friend for the while while ago . :') get a meanigfull life okayyy .  

No comments:

Post a Comment