Wednesday, 8 August 2012

kehidupan baru di PTSS :)

Alhamdulillah , akhirnya aku dapat juga menyelesaikan urusan pertukaran politeknik dari PSIS ke PTSS (: hmm , rase mcm janggal pulakk 6 bulan dah tak masuk belajo . gara2 tangguh semester sem lepas , tapi aku cuba menyesuaikan diri di tempat baru ini . setakat ini yang boleh diceritakan Alhamdulillah , baik2 sahaja . cuma poli ni besar sangat ! aduhh , penat kaki ni mendaki tinggi2 nak ke kuliah . PTSS ni singkatan untuk Politeknik Tangga Sana Sini kot . hehhehe , banyak bebeno tangganya . tak larat nak mendaki , tambahan pulak tengah bulan pose ni haa :') tapii demi menambah ilmu di dada terpaksa lah tabahkan hati kuatkan kaki meneruskan niat tu . haiss , kat sini boleh aku katakan sangat2 berbeza dari PSIS . satu dari segi pertuturan nya semua pakat UTARA jehh , kedua dari segi pergaulan teramat2lah terbatas :) jauh sangat ngn jiwe aku , huhuhu . ketiganya dari segi kemudahan di kamsis tersangat2 lah superb :) aku suke aku suke ! cuma tak bestnya banggunan asrama ni sampai tingkat 5 lah pulakk :( makin kuruslah eden ni haa . keempat lecturer sini bajet gile , HAHAHA getikk pulak aku . huhu , tapii takpe sabo jele . ehem dah 3 minggu lebih aku masuk kelas tapi aku still tak boleh nak ingat name dak2 kelas aku . ahahaha , ramai pulak dalam 37 camtuh . haiss jenoh awok nak mengingat :( hmm , pergaulan aku dalam kelas macam biase cume aku dah kurang sikit bercakap nyee mungkin sebab aku belum biasa lagi , tapi sejujurnya aku tak nak ulangi kesilapan dulu . sobs sobs sobs ... erm , mudah-mudahan aku dapat menyesuaikan diri di PTSS ni :) pray for me yehh . 
here am I :)

No comments:

Post a Comment