Saturday 14 April 2012

sedih nye perpisahan ni .

tak tahu pulak pertemuan pertama kali tu menjadi pertemuan terakhir kita T_T

tabah okay , setakat break up ape lah sangat ! well , itu kata kau T_T pada aku ? benda tuh aku paling tak suke , aku sayang die :'( sayang sangat . tapii aku ta layak dengan die , dia jauh beza dengan aku . kenapa Allah tuh jadikan perjalanan ni rumit ? kenapa Allah suka bagi kita hambanya kenangan2 yang menyakitkan hati ? Allah maha adil sebab bagi hamba2 nya merasa semua perasaan ketika bahagia , sedih , kecewa dan sebagainya . tapi kali ni aku tak tahu kenapa aku masih lagi nak bersedih ! aku penad menangis , berlakon tabah depan semua orang ! masih tersenyum dalam duka , aku ta larat dah , sangat2 nak memeluk seseorang , meluahkan semua rasa sedih ni haa :( , kadang2 terfikir , kenapa aku mesti kenal die dengan terburu2 ?? kenapa mesti terima die dengan cepat , knp hati ni senang sangat terjatuhh ? aku terkilan , bila dah bagi sepenuh hati dekat die , tapii dye boleh tinggalkan hati ni terkapai2 mencari tempat mengadu nasib , meluahkan kata2 sayang , semua benda tuh aku xboleh nak buat sendiri . aku manusia biasa , aku kena ade teman yang pandai meringankan ape yang aku rasa setiap hari . hadapi masalah sama2 . tapi akhirnya aku ditinggalkan ! ya Allah , sedinyee kali ni aku jeh yang rasa :( mungkin aku tak patut bagi hati aku ni cuba mencintai orang lain . aku kesian kan diri aku , mungkin lepas nih aku akan terlebih dahulu mencintai diri sendiri sepenuh hati sebelum memberikan cinta hati aku untuk dimiliki sseseorang yang lain . semoga kau bahagia , aku tetap tidak menyalahkan kau , perpisahan ni kehendak takdir :) teruskan hidup , berikan senyuman :D 

No comments:

Post a Comment