Thursday 12 April 2012

again . takde dah pasni .


mungkin lagu ni cukup buat aku merasa puas T_T 


aku dah serik . serik ! mungkin aku lebih elok single , aku paling benci pengakhiran ! aku cuba membahgiakan diri aku hidup aku dengan kehadiran seseorg , tapii benda tuh macam sia2 jee . akhirnya aku ditinggalkan lagi , ape aku ni xlayak ke nak rasa kasih syg seorang lelaki ? aku pun ade perasaan lahhh , aku perempuan yang inginkan kenangan2 manis dalam hidup masa usia remaja ni . aku berusaha mendapatnya , baruu merasa sikit dah ditinggalkan ! itu tak adil T_T , macam korang tau selama ni aku dah ade boyfriend kann dan korang belum tahu lagi kann ? aku dengan dia dah berpisahh . yeahhh , penadd selama ni aku berangan macam2 nak buat dengan die ! kami belum pernah tengak wayang sesame lgi macam couple2 yang lain , jalan2 sambil berpegangan tangan , huhhh ! aku nak macam tuh , at least bagi aku merasa semua tuhhhh , aku kosong skang , kosong T_T . punca kami putus biarlah sesetengah pihak je tahu , tapi bagi pandangan aku ini semua salah aku , terlalu sibukk dengan kerja dan abaikan die . hmm , normal lah benda tuh kann , stilll keep smiling (: ehemmm , lepas ni no more dah nak feeling2 bercinta bagai ! better be friends >_< xnak dah rasa sakit dalam hati !! sorry guys , skang ni aku cuma nak bebas , bebas dari segalanya . biar orang cakap xlaku ke ape . tapi ape guna berpunya tapi xbahagia . mmm , mungkin lepas ni aku bukan aku . thanks bloggers for reading (:

No comments:

Post a Comment