Friday 9 March 2012

Alhamdulillah . nursyamimi & mazni nadhra TQ

penulis skrip ? mudah-mudahan , amin :) sekarang ni aku dah jadi penulis skrip . mungkin aku belum lagi diIktiraf , but soon mesti karya aku akan diIktiraf . Alhamdulillah , impian aku dan dua orang kawan aku akhirnya termakbul . yeah , dulu cerita asal aku mereka berdua ni jee yang dengar :) tapi skang ni Alhamdulillah aku dapat tunjuk dekat orang yang lebih profesional dan berpengalaman . aku skarang ni masih bertungkus lumus dalam mencari ruang untuk bernaung di bawah MIG production . sekarang nih aku cuma dapat hantar semua karya2 aku dekat email dorang je . tengs kat mig online sebab dapat bagi aku peluang untuk tunjuk semua usaha dan karya2 aku selama ni . mungkin cerita aku belum cukup kukuh ! tapi mudah-mudahan cerita aku akan disunting jugak satu hari nanti . lagi satu , kepada mane2  yang dah pernah gi casting kat office MIG jangan lah frust kalau pertama kali casting kena reject :) sebab ade banyak peluang lagi . hmm , aku pun masih menunggu jawapan dari MIG pasal keputusan casting tuh . normally kalau xdapat tuh jadik adat laa . hm , bukan senang orang nak identify bakat kite . yang penting terus mencuba dan xputus asa , Mudah-mudahan dibukakan jugak peluang tuh . okayy , cerita asal yang aku baruu kirim kat MIG berkisar tentang kehidupan sekumpulan student yang ade sikap sangat pelik . tajuk nye aku belum tahu nak letak ape , yang pasti skripnya aku telah buat dan bakal dipublish dalam entry seterusnya .  thanks to both my friend sebab pernah encourage aku dulu . hehehhee . 
mazni nadhra 

nursyamimi dan aku

No comments:

Post a Comment