Wednesday 1 February 2012

terharu sgt , terima kasih IKA n_n

TERIMA KASIH ! itu jee aku boleh cakapp (: tak sangka ade jugak kawan aku dari poli sabak bernam sayang sangat kat aku :( aku ingat tade . huhuhu , terharuu giler ngan IKA nieyy . terkejott pon ade sbb dye post mcm tuh kat wall aku kann (: sgt hargai doe . walau benda tuh mcm biase kann tapi aku boleh tersentuh bace wall post tuh (; dan terima kasih sebab selalu follow blog aku (: aku xtau pulak ade yg suke jenguk blog aku yang xseberapa ni :( apeape pun tq sebab sudi eh (: hmm , aku nak letakk wall post kau dalam entry nih sebagai kenangan yang terindah bagi aku sepanjang perkenalan kite start sem 2 dulu (;



sweet sangat wall post dye nih (: hargai sangat doe . aku xtau nak watpe selain post kat wall kau gakk (: aku syg kau doe , aku da rase mcm kenal ko lame giler (: sikit pon xase janggal bile dengan kau . dan aku tahu kau syg aku ikhlas sgt ika (: maaf kalau aku pernah gurau lebih2 dengan kau . tapi , Alhamdulillah skang ni kite xpernaih bergaduh lagi , tapi kan aku pun heran mcm mane kau bole suke sgt kawan ngn aku (: aku nih biase2 jelah weii ( ayt bajet ) ika , aku janji even aku jauh dari kau punn aku still akan ingat kau (: aku sayang kau ika , sayang sgt2 ! kau xpernah ragui aku , kau selalu percayakan aku ! terima kasih sahabat (; tetibe rase teringin nak pelokk kau sgt skg nih (; banyak benda yg aku nak ceritakan kat kau :'( berat beban yg aku ase skang niyy :( tapi aku xnak tunjuk sebab aku kene kuat ini kan semua ujian dariNya tuk aku (: so aku kene kuadd ! yeahhh (:

thanks sebab jadi kawan aku (: kawan aku susah senang :') aku sayang kau doe ! pasal hal percintaan kau , kau lupakan eh ? banyak lagi laki kat luar sana yang lebih baik untuk kau dari mamat gemok itamm tuh (; hehe sorry kutuk2 ex kau pulakk ;p maaf eh ika (: nanti bile kau nak bawak aku jumpa family kau , gtau awal2 tau ! aku pun excited nak gi johor ): xpenah gi lagi ni . hehehehe .

 budak course networking (: sweet sgt ouh (: chubby cam aku (: hot mcm aku (; comel cam aku (: dan sgt budget macam aku jugakk (: 
she's IKA yang bertudung oren tuh (: imissyouubadlyyy ^_^



No comments:

Post a Comment