Tuesday 31 January 2012

tanpamu by Amir Jahari for Amir zamri (:

                             i fall in love with this song b'coz BFF Amir Azwan Zamri



lagu nih serius best kodd (: amir ce kau dengar (: sure jatuh hati . btw , mir nih ost drama BFF taww . kau jangan xtengak cerite nih . beshhh (: hmm hari ahad kul 9 kodd (: hikhik lupaa laa . amir kau jangan sedih2 taw , beso mane masalah yang ko tengah hadap skg ni ponn jangan lahh sampai kacau fokus kau nak study . biarlah mir org nak buat ape kat kite (: itu semua ujian , normal lah bile ade yg iri hati kat diri kite (: itulah dugaan bile jadi org popular nih mir (: hahaha . saboo yer yoppp . heee , pasal pompuan tuh jangan ar fikir dahh , aku kan adee aku akan back up ko ea , sampai bile jeh dye akan kacau kau ? nanti lelama dye akan penadd dan sibukk uruskan benda lain (: xmo sedih2 ea . jum layan laguu nih . hehe 

p/s : thanks sebab masih lagi sudi shared cerite2 kau dengan aku , kadang2 bile selalu shared nih hubungan kite akan bertambah rapat (: hope kekal mir persahabatan kite nih :p haha ayat bagi kau gelak jehh >_< hikhikhik AKU SAYANG KO MIR ! sangad2 (: selagi aku ade aku janji kau akan senyum sentiase ^_^ sorry ( ayat aku mmg nak kene mcm ni sikid , drama mir ) sekian .

No comments:

Post a Comment