Saturday 4 February 2012

cari pasal nampak (:

totally dedicated for CIN NURUL MASTIKA (: hehehe Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi kerana sudi menulis di facebook  tentang beberapa ketidakpuasan hati terhadap saya (: saya suka mention name sbb mmg saya nak tujukan dekat awak cik mastika (: okayy to those yang nak tahu perempuan mana yang sgt xberkenan ngn sye ni , kat sini ade link facebook (: klik je "http://www.facebook.com/profile.php?id=100001327847529"
hm , cik mastika walaupun awak xmention name saya , saye tetap tahu itu saya (: bukti2 ade saya ambil (; tinggal keterangan je (: ini serba sedikiit bukti2 yang saya peroleh dari facebook page awak (: 
ini status pertama aku (: 31 hb 2012


ini feedback pertama yg aku terima pada hari yg sama aku tulis status kat fb (:


okayy its should be done lah kann ? sebab masing2 dah balas kann ?? aku tulis status yg menerangkan aku xmcm yg kau ingat (: then jawapan kau aku memfitnah (: that's great ! okay lepas tu aku xd nak post pape lagi dahh , aku teros tutup buku (: bahagia dengan someone (: tetibe hari ni  kau tulis lagi pasal aku (; even kau xmention name aku (; aku still tahu ! sebab ape ?? sebab komen kau sendri yg mnjadi bukti (:

what thee "EEEEEEEEEEE" geramm kodd (: ape benda yang dye mepek ?? aku da ta tulis pape sal die tapi dye tetibe maki hamun camtu kaf fb ?/ cibaii giler doe (: ihikihik aku ade cakap maki2 dye ?? ade ? tade kot ! apehal tetibe nak melenting ?? meroyann ?? tuh korang bace komenn dye (: dye cakap pasal aku " wall post aku 31 hb (: ade kat bwh2 katenye " kan dye revenge tuh kat aku (: tq lah cik mastika sebab konon2  saya ni perosak hubungan awak (: sy yg jht , sy yg blablabla (: macehh angad ! dengar lah nasihat kawan awak tuh (; call saya or IM saya tanya ape masalah (: kan lebih senang ? kalau kat fb xleh nak contact ? mintakk number saya kat bf awak tuh (: dye bukan xd number ni (:  saya tunggu ! itu status awak 3 jam yg lalu kan (: okayy the latest one 37 minutes ago (: padahal saya xbalas apeape lagi (: sebab cadang nak biarkan aje ! tapi awak macam bebudak asal marah sikit post , xpuas ati sikit buat METIK (: that too much laa dear (:
blablablabla ! skang aku xpuas ati (: mmg xpuas aty ! kau apehal ?? ape bende yg buat ko meroyan sgt hah ??  aku sentuh balak kau ke ?? xkann ?? kau taye aku copy gambr kau ? wei kau ingat aku nk copy sgt ! ayat kau baik sikit , kau bace ke takk entry tu btoi2 ?? aku siap doakan kebahagiaan korang kut ! jangan nak hipokrit sgt eh Lazman lee ! kau telefon adik kau cakap ini bukan pasal aku (: that good tapi apehal awek kau nak melenting tetibe nih !! fakk off giler , aku xusik sikit pon tau x !! paham sikid aku , aku tulis entry xde yg memaki hamun tapi ape lak gf kau tuh tulis macam2 ?? sape xpanas doe ! kau bace ni slow2 (: celah mane lakk aku panaskan awek kau !! aku xpenah minx simpati sape2 tapi yang aku tahu aku xsalah (: semua ni punn punca dari blog awek kau gakk ! mulut awek kau ! seriously terus aku xd rase nak maafkn korang (; kalau betul nak settle sgt (: tunjuk bukti korg xckp sal aku (: cik mastika saya tunggu awak nk cakap depan2 ngn sy (: jgn sembang kencang laa kat fb (: btw , jangan suke2 fitnah org (; aku pon xske gakk sikap mcm tu (; bile nanti kalau ade org  cari kau kat UITM tuh jangan tanye kenape lah (: semua sbb sikap kau yang kau xpenah nampak tu (: tengs sebab baca .

p/s : tolong baca entry blog aku pasal kau tuh elok2 ea (; jangan tuduh melulu ! assalammualaikum (:

percaya lah ! tade sape nak ganggu korang berdua (: jangan risau cik mastika dan lazman lee >_<

















1 comment: