Wednesday 15 February 2012

my boyfriend (:




Alhamdulillah (: akhirnya hubungan kami diangkat dari hubungan seorang sahabat kepada kekasih . seriously , blank giler tak tahu nak tulis ape , nak cerita ape . mungkin aku cuma boleh ceritakan yang dia seorang kekasih yang sangat Lembutt (: xberubah sikit punn even dye dah jadi kekasih aku (: terus aku rasa dye sgt mampu jadi seorang sahabat dan kekasih bagi aku (: takde ape yang berubah bila jadi cmni . kami xkekok , yang paling penting hubungan ni sangat jujur ! kesetiaan yang dapat aku rasai bile bersama dengan dia (: sumpah setakat ni saya BAHAGIA mohamad Nizar , terima kasih sebab bagi balik kebahagian yang telah lama hilang :) saya tak mahu berjanji apeape dengan awak dalam hubungan ini , cuma saya akan tanamkan satu harapan dalam hubungan kita berdua ni " semoga awak jadikan saya kekasih HALAL awak suatu hari nanti " saya percayakan awak , memang banyak pengajaran yang saya dapat dari kisah2 lalu tapi sikit punn xmematahkan semangat saya dalam mempercayai kasih sayang , kejujuran , keikhlasan dan kesetiaan dari seorang LELAKI . saya yakin Mohamad Nizar awak takkan kecewakan saya :) saya tak pernah niat mendekati awak atas sebab HARTA , RUPA mahupun PUBLISTI ( ayat hotstuff kene selit sikit ) , sikit pun saya xpernah fikir benda2 tu semua , saya IKHLAS kawan dengan awak (: sampai lah hubungan ini diangkat ke tahap yang semakin serius (: kalau awak tanya saya , kenapa saya pilih awak , kenapa xpilih orang yang lebih sempurna ? saya akan jawap , awak yang paling sempurna di mata saya dan saya tak mungkin cari yang paling sempurna jika saya sendiri tak layak mendapatnya . " mohamad nizar you're the simplest love i've known and the purest one i'll own " terima kasih sebab banyak memberi sinar dalam hidup saya , saya berniat untuk terima awak dalam hidup saya sebagai IMAM kepada seluruh hidup saya nanti (: tahu takk mohamad nizar ?? awak dah boleh nampak takk diri awak dah sgt bermakna bagi saya ? saya sayangkan awak , cintakan awak :) tengs eh BAKAL ENGINEER sebab sudi terima segala kekurangan saya ^_^ Assalammualaikum biey .

No comments:

Post a Comment