Monday 30 January 2012

updating status BFF n_n

assalammualaikum , blogger's ! my bff n_n (: aku xpernah bosan tulis pasal entry ni . lately ak suke gak tengok cite BFF kat tb3 tue (: heee mcm sweet jeh kann ? hikhikhik ter-BERANGAN jappp (: 



aku pon nak cmtuh gakk (: ade teman tapi mesra . Alhamdulillah , skang ni hidup aku xbosan (: makin ceria dengan kehadiran orang baruu (: yang lama pon still ade and that's enough , cukup SEMPURNA (: ehem , kenapa xtulis pasal bff perempuan ? adeade tapi entry lain laa . sebab kalau ikut diary cerita bff niey si AMIR niy yang paling rapat ngn aku berbanding bff perempuan aku . sebab amir ni dah 20 tahun aku kenal (: manakala yg perempuan tuh aku baruu kenal ( kat poli ) bukan xrapat rapat cuma skang nih bile da tade kat poli tue jurang terpisah tuh ade dan jarang dapat luangkan masa bersama . nasib baik lahh bff yg aku ade tak penah lupakan ak (: terima kasih ea ! ehm , macam korang tahu selain amir skang ni aku rapat dengan seseorang , dan orang tue ialah AWI . hm so , mcm lengkaplah kan bff kiteorang (: hehehe .




agak same kann ! haha perasan x amir ngn awi punye persamaan (: hikhik

bff nih xsemestinya lelaki , ade yang perempuan (: tapi mungkin dah tertulis untuk aku hanya golongan ni paham keadaan dan situasi aku (: dengan lelaki susah sikid nak bergaduh (: kalu ngn perempuan cer tengak , mesti ade lah selisih faham sikid (: ehm , bukan nak burukkan kaum senirik tapi itulah hakikat sebenar (: kankankan ? before ni ponn ade bff perempuan tapi tengak , japp je hilang (: sedih laa cmni , kawan nih bukan senang nak cari macam boyfriend/girlfriend susah nak cari (:


 hee , suke picture nih ! korang faham makne nyee ? aku pon xberape nak paham tapi kalo ikut definisi aku , umpama kawan senang ade kawan susah bape yg ade ?? buat muke kesiann macam mane pon belum tentu kawan2 yg ramai tuh ade nk tolong (: time ni laa muke bff yang sebenar akan hadir (: hikhikhik jadi selama niey muke kesian aku yg selalu aku tunjuk tu hanya mangkuk tingkat due org nih jee yang sudi layan (: 



hmm . skang aku baru tahu mcm nak hargai kawan jangan cuma panggilan bff jee org pandang kena gak tahu mcm mane nak realisasikan makne bff tuh sendiri (: so hargailah kawan2 yang ade kat sekeliling tue (: sekian .

No comments:

Post a Comment