Wednesday 11 January 2012

semua takk paham .

assalammualikum , yeah bloggers . macam biase lah aku nih , selalu jeh ade bnde yg xbest nak cite . semua xpaham knp aku tuka poli , berhenti poli , extend poli =) so okayy aku nak jelaskan . aku nih bukan keluarga senang wei , kalo yer pon aku senang hari2 keje aku asyik mintak 400 sebulan campor duit PT aku mmg miskin jugak lame2 . aku nih xreti berjimat . so , tuh sebab aku berhenti . konon cari duit japp nak tampubg study .  btw , aku pindah poli pulakk sebab aku xrasa aku sesuai ade kat poli tuh . aku xpandai bawak diri . lagipon aku mmg xselesa kat situ dengan keadaan muka buminya aku xleh nak terima ( ayat kene poyo sikit ) aku paling susah nak lupa kat poli tuh member2 aku laa . haiss sedih rasanya :( sob sob sob . tapi alhamdulillah , aku harap lepas nih semua paham kenapa aku buat macam tuh :) to those yg doakan kejayaan aku kat luar nih terima kasih sgt2 =) aku pon doakan kejayaan korang . aku insyaallah akan genggam jugakk sijil diploma tuh nanti . dun worry >_<

1 comment: