Monday 23 January 2012

BFF forever ? aku dah ade :D

assalammualaikum :) heyy , bloggers ! pepagi nih tetibe teringat nak buat satu entry buat bff aku sorang niey >_< 
AmirAzwanZamri . hahahaha , aku ase dye nih kann dah lengkapkan hidup aku dengan jadi teman baik aku dari kecik sampai lah skang :) aku kekadang ase mcm tak pecaye kiteorg boleh rapat macam niey even kiteorang dah lame kodd ta jumpe , lepak sesama :D tapi still akrab sampai skang , winkwink ! 
                                                                                                                         

mmg bff aku Lelaki ! so what ? xde masalah kan kat situ , sebab bff aku nih bole jadi dedua kekadang :) ahahaha , maksud ak dy paham tiap emosi aku . pandai pujuk aku , nasihat , bagi aku gelak ! semua dye boleh , so takk perlu ade kawan lain ponn takpe . so far dye sikit  ta penah hipokrit dgn aku :) bertuah sebab dye kawan aku  bukan kawan orang lain , hehe .


haa , inilah dye :) always ade ngan aku mase aku ade masalah ! number dye xpenah BUSY untuk aku . yelahh , bcoz ur my friend dye cakap >_< . dan aku tak penah sunyi waktu dye ade . everything dye tahu pasal aku . aku takk penah tipuu dye , dye xpenahh tipu aku . kiteorg suka JUJUR . sebab tuh kiteorg faham masing2 . xpernah malu nak luah apeape , sebab kami da biasa berkongsi cerita :)

paling penting ? dye pendengar terBAIK ! betul , mmg baik pendengaran dye . haha , satu malam tuh dye layan je sakit aku :( aku kan ade Gastrik . actually baruu dapat . hm , satu malam tuh perot aku sakit je manjang , dari pukul 12 smpai 5 pagi dye layan aku punye sakit . sweet x sweet kan dye , hehe dye jeh paham mcm mane aku ase bila xdpt makan , aku LAPAR sgt malam tu dan dye paham aku taley makan so dy suggest aku cara bagaimana nak tido , knp dyee suh aku tido ? sebab xnak bagi aku ase LAPAR ! in fact , aku da lah kuat makan . bile xdpat meraung kodd :( at the end he's save me aku tido gakk ( tapi pakai ubat tido laa )

huh , macam mane nak describe ? oke , pisang tuh Amir dan bear tuh Aku >_< sebab ape ? tayah cakap laa , itu laa bayangan saiz fizikal kiteorg . dye kurus tinggi . aku rendah sikit dari dye dan chubyy comel :) haha nak gak ayt hott ! aku xkesah lah pasal fizikal nih tapi aku pentingkan hati nurani :) euwww , ayt drama kann ? weeweeeweee .



okayy , its HIM ! bff aku , gambar dye nak hensem tapi xhensem kann ? kesah lakk kann , mmg aku suke hadap muke xhensem nih dari muke lakilaki lain . buat ape , semak kepala . muke dye ni laa selalu bantu aku mase aku susah ke senang , muke beruk ni laa :) hikhik . mir jgn mara , ehem . mungkin dye xkaya , xbole bantu dari segi kewangan tapi takpe aku tak penah kesah , dye baik , jujur dan paling penting tak pilih bulu . mungkin bff korang pakai kete , belanja korang makan mcD ajak shopping kat Pavillion KL . no wonder sbb bff korang poket penuh duit mak bapak :) sorry to say , tapi bff aku bukan macam tu , xd langsung ciri2 camtu . dye pakai moto ( moto baru tau ) , ajak lepak mamak je :) shopping kat pasar malam je , quite nice and best kot ?! rase doh kebahgiaan tuh . maybe bff korang rajin belanja korang kan ? tapi bff aku rajin ajk aku windows shopping >_< xkisah dye kurang ape lebih ape tapi dye bff forever yang aku sudah ada :) mir , aku sayang kau . sampai bila2 kau kawan aku ! 

p/s ; awek baruu ? ade yang solo aku hallo2 kau ekk ? buat mase nih kau solo lah japp . btw , Awie  tuh hensem lah macam kau mir , aku sukee :) ahaha . mir , tengs sebab jadi bff aku . 

  
sape kate kawan dari kecik tak boleh kekal sampai besar ??  ini salah satu contoh , persahabatn 20 tahun yang kiteoang dah bina . thanks for reading .






No comments:

Post a Comment