Tuesday 3 January 2012

NO ONE LIKES ME :)

assalamualaikum ? randomly , ramai xsuke kan aku . mungkin itu keputusan yang betul bila aku keluar dari politeknik sultan idris shah :) mostly ramai xkisah pasal kewujudan aku >_< haha . selama niey aku perasan rupanya yang aku nih penting :') haha . takpe lah kawan kite boleh cari :) sampai bila kite nak menagih kasih seorang kawan yang tak sudi pon nak kawan ngn kite :) aku rasa syukur sebab dapat kenal insan2 yang betul2 baik hatinya NASRIA dan MAZNI ^^ hm , sangat rinduukan dyeorg . dyeorg penguat semangat aku . biar pon aku tade depan mate dyeorg aku tetap lagi yang paling penting dlm HATI dyeorg :') thanks syg ! aku sebenarnya rindu sgt kat monica , santha , irfan , wawa , meen , ekin , sarah . hmm . dyeorg igat ker kat aku ? aku selalu sgt cakap kasar dengan dyeorg . yelahh , mulut aku nih melampau ! hati busuk ! aku xsemulia orang lain :) aku mengaku aku macam mane orang nye . xkisah lah berapa ramai xsuke aku , yang pasti aku suke dyeorg . aku minta maaf pada sesiapa yang pernah terasa hati ngn aku . damnly SORRY :(

No comments:

Post a Comment